تعریف طراحی وب سایت شرکتی


طراحی سایت شرکتی برای شرکت های مرتبط با تجارت با هدف گسترش تجارت و ارتباطات آنلاین و تعامل شرکت ها صورت می گیرد. با آگاهی از ویژگی های یک سایت خوب و بهینه و متناسب با نیاز شرکت می توان سایتی کاربرپسند با قابلیت جذب بصری کاربران طراحی نمود.

در کل تخصص شرکت های طراحی سایت باید بگونه ای باشد تا علاوه بر طراحی سایت طبق سلیقه مشتریان، مواردی که در طراحی سایت نیاز به وجودشان نیست و یا وجودشان تاثیر منفی روی سایت و کسب و کار خواهد داشت را به مشتریان گوشزد نمایند.

  • برندسازی سایت
  • ایده پردازی در طراحی سایت
  1. ۱
  2. ۲

فروشگاه اینترنتی چیست

اهداف طراحی سایت شرکتی


  • افزایش بازار هدف و جذب مخاطبان بالقوه
  • بازاریابی اینترنتی در جهت افزایش فروش و مشتریان
  • معرفی محصولات و خدمات شرکت
  • گسترش بازار و معرفی رزومه کاری شرکت به مخاطبان
  • بهتر دیده شدن و مطرح شدن در دنیای کسب و کار
  • ایجاد کمپین ها و برقراری ارتباطات از طریق ایمیل و نظرسنجی در فضای مجازی

طراحی سایت شرکتی چند زبانه

سایت دو زبانه داشته باشیم یا نه


برخی شرکت ها فکر می کنند دو زبانه کردن سایت موجب بالا رفتن سطح شرکت از نظر فرهنگی و اجتماعی خواهد شد. در پاسخ به این سوال بایستی بدانید که دو یا چند زبانه بودن سایت (وجود دو زبان در یک دامین) موجب افت سئو و کاهش دیده شدن در نتایج موتور های جستجو می گردد.

 

در طراحی سایت دو زبانه، سایت هایی که نیاز اصولی به داشتن چند زبان در سایت دارند، اصول و روش هایی را باید رعایت نمود تا موجب بروز این مشکلات نگردد.

طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی طراحی سایت شرکتی


سایت های شرکتی باید مطابق با تکنولوژی های روز دنیا، بگونه ای طراحی شوند که بازتاب دهنده فعالیت های شرکت باشند. این نیازمند داشتن گرافیک و محتوای مناسب سایت و توجه به امنیت سایت از دید کاربران می باشد.

 

در طراحی سایت شرکتی انتخاب دامنه مناسب با فعالیت شرکت نیز از نکاتی می باشدکه باید در طراحی سایت شرکتی مد نظر داشت و با توجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت، کمک به بهتر دیده شدن سایت و جذب مخاطب بالقوه نمود.

نکته دیگر در طراحی سایت شرکتی، عدم محدودیت در اختصاصی نمودن سایت طبق سلیقه و هدف کسب و کار می باشد. المان های مد نظر کسب و کار بایستی از دید یک طراح سایت بررسی شده

خدمات طراحی سایت شرکتی آرین آرتیمان

استاندارد های طراحی سایت بر عهده طراح سایت می باشد. در نتیجه بایستی تخصص تیم طراحی سایت طبق استاندارد های روز دنیا را نیز در نظر گرفت.

برخی ازین استاندارد ها در طراحی سایت شرکتی عبارتند از:

  • دسته بندی های سایت
  • سئوی سایت، بهینه سازی سایت و سرعت آن
  • نحوه چینش منو ها در سایت
  • رعایت استاندارد های طراحی صفحه اصلی سایت شامل :
  • نحوه نمایش و سایز هدر سایت
  • منو های موجود در فوتر سایت
  • نحوه معرفی و چینش شبکه های اجتماعی در صفحه اول سایت
  • ریسپانسیو بودن سایت که مهمترین ویژگی سایت ها می باشد.
  • بالا بودن جذب بصری سایت در عین سادگی و جذابیت

برخی بخش ها و منو های اصلی در طراحی سایت های شرکتی شامل:

  • قسمت درباره ما
  • بخش خدمات ما
  • بخش تماس آنلاین
  • منوی محصولات
  • گالری تصاویر محصولات
  • منوی خرید و سبد خرید مشتری
  • بخش نظرات و انتقادات مشتریان و مخاطبان
  • بخش عضویت و ثبت اطلاعات مشتریان
  • شبکه های اجتماعی سایت
  • بخش خبرنامه شرکت و عضویت در آن
  • درگاه پرداخت اینترنتی امن
  • امکان آمارگیری از بازدید روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه سایت
  • امکان مشاوره و پاسخگویی آنلاین مشتری با ابزار های چت با مشتریان
  • امکان افزودن صفحات اخبار، مقالات و … طبق درخواست مشتریان